Isnin, 28 Disember 2009

BASE CAKRAS SECRET WASH


Cleotherapy Base Cakras Secret Wash adalah pencuci bahagian sulit wanita dan lelaki yang menggunakan agen pembersih paling lembut, berkesan dan selamat digunakan. Ia mempunyai imbangan pH 3.5 yang seimbang dan menyamai pH tubuh wanita dan lelaki dengan kesan dingin yang sangat nyaman. Pencuci ini mengandungi Sirih, Tea Tree Oil, Asid Laktik dan Trilosan yang kaya dengan antiseptic untuk membersih dan memelihara bahagian alat sulit wanita dan lelaki.
Sebagaimana yang kita ketahui bahagian sulit amat penting kerana faraj yang sentiasa lembab dan dilindungi oleh lapisan pakaian menjadikannya tempat paling sesuai untuk pembiakan bakteria dan mikro-organisma. Walaupun badan wanita mempunyai sistem pertahanan semulajadi, namun perlindungan semulajadi ini boleh terjejas akibat beberapa faktor seperti kesan peluh dan haba, kumuhan najis dan air kencing, darah haid, kehamilan, lepas bersalin, kegiatan seksual dan lain-lain. Ia akan menyebabkan perbagai masalah seperti berbau, gatal, radang dan juga keputihan berlebihan. Oleh kerana itu, bahagian sulit wanita perlukan satu produk penjagaan intim yang sangat lembut dengan imbangan pH yang menyamai pH semulajadinya.

Fungsi:

Membersih dengan lembut agar persekitaran faraj sihat, bersih, segar dan terpelihara.

Melahirkan rasa dingin yang menyegarkan, memberi keselesaan dan menghilangkan kerengsaan
Melindungi dari jangkitan kulat dan bakteria melalui Tea Tree Oil

Melindungi daripada mikro-organisma yang tidak diingini melalui Asid Laktik dan Trilosan.

Mengawal dari terjadinya keputihan.

Menghilangkan lendir berlebihan di vagina dan membantu memberi kesan rapat serta merta untuk terus berhubungan dengan pasangan.

Menghalang bau kurang menyenangkan serta gatal-gatal di vagina.

Mengetat dan mengembalikan ketegangan otot faraj yang penting untuk hubungan intim suami isteri.

Membantu membersih dan memulihkan luka pada alat sulit selepas melahirkan terutama ketika di dalam pantang.

Cara penggunaan:
Boleh digunakan oleh semua wanita dan lelaki dan termasuk remaja.
Paling sesuai untuk wanita yang sudah berkahwin, bagi tujuan merapatkan vagina, paling berkesan jika diambil bersama El-Senora (untuk merapatkan dari dalam) manakala Base Cakra Secret Wash untuk membuang lendiran untuk merapatkan dari luar.
Jadikan ia sebagai amalan sebelum bersama suami, cuci vagina anda dengan Base Cakra Secret Wash untuk membuang lendiran dan seterusnya memberi kesan rapat serta merta.
Paling baik digunakan oleh wanita di dalam pantang untuk membantu menyembuh luka jahitan lepas bersalin.
Tuangkan gel pencuci di tapak tangan yang basah. Basuh bahagian alat sulit selama 20 saat. Bilas bersih-bersih dengan air dan lapkan dengan tuala lembut sehingga kering.
Selamat digunakan tidak kira bila-bila masa pun.

Harga/ Price

Pengedar (DP) Pelanggan (CP)
Semenanjung Malaysia
RM 30.00(DP) RM 35.00(CP)
Sabah/ Sarawak
RM 35.00(DP) RM 40.00(CP)
Singapura
$ 18.00(DP) $ 20.00(CP)
Brunei
$ 18.00(DP) $ 20.00(CP)
PV 10.0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan