Isnin, 28 Disember 2009

MEMO FLOW


Ia adalah formula permakanan yang diperkaya dengan bahan vitamin B kompleks yamg dihasilkan dari bahan-bahan yang sudah sedia maklum mempunyai daya rangsangan terus ke fungsi minda. Bahan yang dihasilkan adalah dari ekstrak madu lebah bermutu tinggi, ekstrak Gingko Biloba, ekstrak Saffron dan ekstrak Pegaga. Formula ini juga diterapkan dengan gelombang-gelombang kerohanian Kod 99 fungsi Asma Al-Husna dan zat bunga-bungaan yang dirakamkan dalam bentuk matriks..

Ia mampu merangsangkan daya ingatan, fikiran, tumpuan, kreatif, imaginasi, intuitif, kerohanian, khusyuk, tenang, semangat, keyakinan dan keberanian.
Memoflow sesuai digunakan oleh sesiapa sahaja baik usia bayi mahupun orang dewasa. Ia membolehkan seseorang itu menikmati kebolehan serta potensi diri yang selama ini terpendam. Ia juga digunakan untuk membuang segala tenaga-tenaga negatif atau anasir tenaga kotor yang mengganggu fikiran, perasaan serta semangat. ia juga mampu memberikan keselesaan fungsi tidur yang merehatkan minda dan tubuh badan.

Cara penggunaan:
2 - 3 kali sehari. Semburkan Memoflow ke atas lidah sewaktu awal pagi sehingga petang sahaja. 3 kali semburan dengan niat yang baik untuk mendapatkan kesan yang optima.

Harga/ Price

Pengedar (DP) Pelanggan (CP)
Semenanjung Malaysia
RM 50.00(DP) RM 60.00(CP)
Sabah/ Sarawak
RM 55.00(DP) RM 66.00(CP)
Singapura
$ 27.00(DP) $ 32.00(CP)
Brunei
$ 28.00(DP) $ 35.00(CP)

PV 25.0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan