Isnin, 28 Disember 2009

MGG WHITE COFFEE


Maca Guarana Gelombang White Coffee formulasi mewah terkini yang dihasilkan dari kilang bertaraf GMP. Bahan aktif mewah utama terdiri daripada Guarana, Maca, American Ginseng dan biji kopi Arabica bermutu. MGG White Coffee satu-satunya kopi yang digelombangkan di pasaran. MGG White Coffee digelombangkan untuk memberi kesan yang optima dan cepat.
Kebaikan bahan mewah

MENGANDUNGI:

-Guarana (Paulina cupana) -
Bijirin Guarana yang di import dari Brazil. Guarana dapat meningkatkan bekalan oksigen dalam badan yang menambahkan tenaga. Ia meningkatkan kesan hormon dan mengembalikan fungsi fisiologi badan tertentu.

-Maca (Ginseng Peru)-
Bertindak sebagai aphrosidiak mengimbangi hormon dalam badan, meningkatkan tahap tenaga dan stamina. Maca telah terbukti secara saintifik dapat mengatasi masalah kesuburan dan merangsang libido (keghairahan seks bagi lelaki dan wanita). Akar Maca mengandungi asid amino, karbohidrat, mineral dan vitamin B1, B2, B12, C dan E.

-American Ginseng-
Telah terbukti dapat meningkatkan stamina, mengatasi masalah impotence (mati pucuk) dan meningkatkan kesuburan. Ia boleh melegakan keletihan, tekanan dan menguatkan keupayaan pembelajaran.

-Kopi Arabica-

Biji kopi yang ditanam 5,000 kaki dari paras laut baik untuk kesihatan dan terlalu sedikit kandungan kafein (caffein). Rasanya yang enak dapat memberi kesegaran pada fisiologi
Harga/ Price

Pengedar (DP) Pelanggan (CP)
Semenanjung Malaysia
RM 17.00 (DP) RM 20.00(CP)
Sabah/ Sarawak
RM 20.00(DP) RM 22.00(CP)
Singapura
$ 9.50 (DP) $ 11.00(CP)
Brunei
$ 9.50(DP) $ 11.00(CP)
PV 5.0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan