Isnin, 28 Disember 2009

ANCIENT EMPEROR FORMULA



Herba tradisional unik penggalak tenaga & kesihatan untuk membantu anda membina kehidupan yang bahagia

Merangsang dan meningkatkan tahap kesihatan keseluruhan sistem badan. Membantu merawat sistem dalam badan seperti ginjal, jantung dan hati. Menguatkan tulang-tulang dan tisu-tisu badan. Menambah dan meningkatkan tenaga, stamina dan melancarkan peredaran darah. Membantu mengurangkan kerunsingan dan tekanan minda serta menguatkan daya ingatan. Meningkatkan kesuburan serta mengimbangi hormon bagi lelaki dan wanita.Meningkatkan testosteron bagi lelaki (Kesihatan seks). Meningkatkan keghairahan seks bagi lelaki dan wanita. Membantu simptom-simptom semasa menopaus wanita dan andropaus bagi lelaki.

Kandungan:

-Ekstrak Teh Hijau-

Antioksidan yang terdapat dalam teh hijau dapat melindungi tubuh daripada penyakit tertentu seperti masalah kardiovaskular, angin ahmar dan kanser. Antioksidan 200 kali lebih kuat daripada vitamin E dalam melawan radikal bebas. Membantu mengurangi kemerahan kulit, mempercepatkan penyembuhan dan mencegah timbulnya jerawat. Teh hijau juga menyihatkan otak.

-Ekstrak Horny Goat Weed- Epimedium Sagittatum

Ia adalah bahan aprodisiak yang dapat menggalakkan atau meningkatkan kesihatan seksual dan kesuburan lelaki dan wanita. Membantu membina kecergasan, meningkatkan tahap tenaga, mengimbangi hormon dan melancarkan peredaran darah. Meningkatkan ghairah kepada lelaki dan wanita. Membantu peredaran fungsi buah pinggang.

-Ekstrak Maca-

Mengandungi asid amino, karbohidrat, mineral seperti kalsium, fosforus, zink, magnesium, zat besi dan vitamin B1, B2, B12, C dan E. Membantu mengimbangi hormon badan, meningkatkan tahap tenaga, penggalak kesihatan seksual dan meningkatkan kesuburan.

-Ekstrak Saw Palmetto-

Berasal dari buah beri, dari pohon Serenoa repens. Digunakan oleh kaum lelaki untuk mengawal dan menguatkan sistem seksual terutamanya di dalam simptom pembesaran prostat dan merawat masalah genitor-urinari, kerongkong dan sistem pernafasan. Ia juga berkesan untuk merawat keguguran rambut, meningkatkan kekuatan seks dan menggalakkan pembuangan air kencing. Bagi wanita, ia bertindak sebagai nutritonik untuk kesuburan payudara.

-Ekstrak Grape Seed-

Ekstrak biji anggur mengandungi komponen yang proaktif bagi tulang belakang, jantung, ginjal dan paru-paru. Melancarkan sistem perjalanan darah dalam badan dan menguatkan saluran darah yang lemah. Ia juga antioksidan, membantu pemulihan tubuh, ketegangan kulit, mengubati luka kecil pada kulit dan penahan bagi penyakit kulit. Membantu menaikkan keberkesanan vitamin C.

Cara penggunaan:
Tuang 1 sachet Ancient Emperor Formula ke dalam bekas air sejuk (500ml) Goncang hingga sebati & minum. Minum 1 bungkus setiap 5-7 hari

Harga/ Price

Pengedar (DP) Pelanggan (CP)
Semenanjung Malaysia
RM 79.00(DP) RM 99.00(CP)
Sabah/ Sarawak
RM 87.00(DP) RM 109.00(CP)
Singapura
$ 43.50(DP) $ 55.00(CP)
Brunei
$ 43.50(DP) $ 55.00(CP)

PV 20.0




Tiada ulasan:

Catat Ulasan